Electrica Furnizare modernizează sistemul informatic. Se modifică codurile de identificare din facturi

Publicat pe Categorii Electrica si termica, Energie, Flux energetic, Info Consumatori
Prima Pagina Energie Electrica si termica Electrica Furnizare modernizează sistemul informatic. Se modifică codurile de identificare din facturi

Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și a gazului din cadrul Grupului Electrica, demarează a demarat un proces amplu de modernizare a sistemului informatic, cu scopul de a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite clienților săi, anunță compania. Prima etapă a acestui proces se derulează în perioada 19 – 26 septembrie 2019.

Acest proces a fost organizat astfel încât impactul asupra clienților să fie cât mai mic. În această perioadă nu se vor emite facturi de energie electrică și gaze naturale. Astfel, facturile emise înaintea datei de 19 septembrie vor putea fi achitate prin toate modalitățile de plată pe care compania le-a pus la dispoziția clienților, mai puțin la ghișeele proprii de încasare. Lista completă a canalelor de plată este disponibilă în toate punctele de relații cu clienții și pe site-ul www.electricafurnizare.ro, se precizează în anunțul Electrica Furnizare, postat pe site-ul societății.

Informații utile pentru clienți

Clienții au la dispoziție aplicația MyElectrica pentru plata facturii sau transmiterea indexului autocitit. Aplicația MyElectrica va putea fi accesată în toată această perioadă, cu excepția zilei de 25 septembrie. Linia telefonică gratuită dedicată comunicării indexului autocitit va fi, de asemenea, disponibilă non-stop, cu excepția zilei de 25 septembrie. În ziua de indisponibilitate, comunicarea indexului autocitit poate fi făcută prin e-mail sau în punctele de relații cu clienții. Programul ghișeelor de relații cu clienții și al serviciului call center va rămâne neschimbat.

Documentele depuse de clienți în perioada 19 – 26 septembrie 2019 vor fi prelucrate imediat după finalizarea procesului de actualizare a sistemelor informatice.

Important de știut!

În urma acestui proces, codurile de identificare din facturi se vor modifica (cod ATM, cod client, număr loc consum). Cu toate acestea, până la sfârșitul anului 2019, clienții pot utiliza pentru plata facturii și transmiterea indexului autocitit atât codurile vechi, cât și cele noi.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

11 comentarii la “Electrica Furnizare modernizează sistemul informatic. Se modifică codurile de identificare din facturi”

  1. ce este numar intern client pentru plata facturii prin ordin de plata.
    Mi se cere numar intern client la completarea ordinului de plata si nu stiu de unde sa il iau de pe factura

  2. Buna ziua …unde gasesc nr.intern client.Am introdus codul clientului…dar a fost refuzat.Va multumesc

  3. Cum aflu noul cod ATM? Sun de 2 zile și toți operatorii sunt ocupați,stau câte o ora sa aștept în telefon și nu reușesc. Faceti-ti ceva nu este normal sa aștepți atat

  4. Vreau sa comunic autocitirea indexului de pe contoar iar robotul imi cere codul ATM din factura. Il comunic, mi se cere sa-l repet si apoi robotul spune ca acest cod ATM nu este corect. Domnilor, este codul scris de Dvs.in factura. De ce nu este corect? Si unde sa aflu care este codul meu ATM corect????? E necesar lamurirea acestei situatii bizare, cel putin pentru mine. Nu eu am inventat codul ATM ci v-am comunicat codul ATM stabilit de Dvs. si scris in facturile transmise pina acuma. Va multumesc anticipat pentru lamurirea acestei probleme.

  5. Cum pot vizualiza factura electronica detaliat???? Am nevoie urgent de codul ATM sa pot plăti!Multumesc!

  6. Cum aflu noul cod ATM după cumpărarea locuinței cel vechi nu mai e valabil.

  7. Bună ziua! Cum aflu noul cod ATM după cumpărarea locuinței. Cel vechi nu mi l mai primește robotul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *