Începând cu data de 16 martie, Engie Romania suspendă temporar activitatea tuturor centrelor de relații cu clienții din toate județele în care are operațiuni, în contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19.
Clienții sunt sfătuiți să realizeze operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.
Tipurile de operațiuni pe care clienții Engie le pot realiza online:
• Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
• Plata online;
• Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
• Activarea facturii electronice;
• Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
• Schimbarea titularului de contract.
Clienții Distrigaz Sud Rețele, persoane fizice, juridice sau mandatari ai acestora, au posibilitatea sa contacteze compania online, prin intermediul Portalului DGSR, pentru solicitari de racordare la sistemul de distributie gaze naturale si solicitari de puneri in functiune ale instalatiilor de utilizare gaze naturale prin simpla accesare a https://sax.distrigazsud-retele.ro/login.
Pentru alte tipuri de informații, se recomandă utilizarea formularului de contact afișat pe site la link-ul https://www.distrigazsud-retele.ro/contact-distrigazsud-retele/ sau prin apelarea numărului de Call Center 021.9376.
În perioada următoare, Distrigaz Sud Rețele va continua să asigure exploatarea în condiții de siguranță a sistemului de distribuție pe care îl operează și continuitatea serviciului de distribuție a gazelor naturale, activitate de interes public national, se precizează în comunicatul transmis de companie.
Dispeceratul de primire a apelurilor de urgențe gaze rămâne în continuare operațional non-stop, la numărul de call center 021.9281.
În cazul în care echipele Distrigaz Sud Rețele sunt apelate să se deplaseze, ca urmare a unui apel de urgență a unui client, la domiciliul acestuia, clienții sunt rugați să colaboreze cu angajații noștri asigurând respectarea următoarelor proceduri:
▪ Înainte de intrarea în locuință, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să poarte mască de protecție;
▪ În timpul efectuării lucrărilor necesare, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să stea în altă cameră sau la o distanță mai mare de 2 m;
În cursul intervențiilor la clienți, echipele noastre respectă cu strictețe reglementările actuale stabilite de către autoritățile statului în vederea protecției împotriva COVID-19, fiind echipați corespunzător cu echipament de protecţie constând în: măşti, ochelari de protecţie, mănuşi și sunt dotați cu dezinfectant pentru mâini pe care îl vor folosi înainte și după finalizarea intervenției, precum și după orice manevră care prezintă un risc de contaminare.
La nivelul Engie Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale.
Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds.