Electrica achiziționează servicii suport pentru gestionarea procedurii de raportare a abaterilor etice, a neregulilor sau a oricăror încălcări ale legii prin dispozitivele de avertizare de integritate (whistleblowing policy) și prestare servicii de consultanță. Acest proiect este foarte important pentru compania noastra, se specifică în anunț.
Gestionarea procedurii de raportare a abaterilor etice, a neregulilor sau a oricăror încălcări ale legii prin dispozitivele de avertizare de integritate are un impact semnificativ asupra imaginii Electrica. Este importantă contractarea acestora cu un prestator de prestigiu în domeniul integrităţii, transparenţei, eticii şi gestionării mecanismelor de avertizare de integritate, care şi-a demonstrat experienţa în gestionarea politicilor de integritate şi etică atât în sectorul public cât şi în cel privat, se mai precizează în anunțul Electrica.

Contractul va avea o durată de 2 ani, prestatorul urmând să acorde Electrica tot suportul necesar în gestionarea relației cu societatea civilă, mass-media şi alte categorii de părţi interesate în ceea ce priveşte avertizarea de integritate şi aspectele conexe acesteia.
Termenul de depunere a ofertelor a fost prelungit de la data de 25.01.2024 până pe 02.02.2024.
Funcționarea sistemului de avertizare de integritate în cadrul Grupului Electrica va fi asigurată, între altele, printr-o o linie telefonică dedicată; o platformă on-line pentru transmiterea avertizărilor de integritate și o adresă de e-mail dedicată.