Grupul CEZ în România a inițiat un stagiu de practică în departamentele sale Back Office, Call Center și în Centrul de Relații cu Clienții din Târgu Jiu, oferindu-le studenților Universității Constantin Brâncuși, de la Facultatea de Științe Economice, șansa de a intra în lumea serviciilor dedicate clienților, precum și avantajul unei experiențe practice care le poate facilita accesul pe piața muncii.
Anul acesta, 9 studenți și masteranzi au început din a doua jumatate a lunii februarie, un stagiu de practică de 11 luni, câte 10 ore pe săptămână, în cadrul CEZ România. În cadrul stagiului, aceștia se vor familiariza cu modalitățile de îndrumare și suport pentru clienții ale căror solicitări au grad mediu de complexitate. Totodată, vor oferi informații cu caracter general, vor dobândi cunoștințe aprofundate despre servicii precum factura electronică, noul model de factură, modalitățile de plată a facturii, ce înseamnă procesul de recontractare, cum să accesezi portalul CEZ online, etc.
Grupul CEZ în România este deja un partener de încredere al instituțiilor educaționale, organizând stagii de practică și vizite în cadrul structurilor companiei încă din anul 2009. De stagiile pe profil tehnic, au beneficiat deja aproximativ 90 de studenți.