Transelectrica vrea să mute sediul central din octombrie. Caută să închirieze o clădire de birouri în centrul Capitalei. Este dispusă să plătească o chirie cuprinsă între 7,5 milioane euro și 9,5 milioane euro pentru o durată de 5 ani

Publicat pe Categorii Actual, Business, Esential, Exclusiv, Semnal
Prima Pagina Actual Esential Transelectrica vrea să mute sediul central din octombrie. Caută să închirieze o clădire de birouri în centrul Capitalei. Este dispusă să plătească o chirie cuprinsă între 7,5 milioane euro și 9,5 milioane euro pentru o durată de 5 ani
  • Se impune închirierea unei noi clădiri de birouri pentru asigurarea funcționării corespunzătoare a activității companiei, explică reprezentanții companiei

Se anunță o tranzacție importantă pe segmentul de birouri. Transelectrica caută să închirieze o clădire de birouri în centrul Capitalei ca să mute sediul central, unde lucrează Executivul, începând cu luna octombrie anul curent.

CNTEE Transelectrica, operatorul de transport și sistem al Sistemului Energetic Național, anunță că achiziționează servicii de închiriere a unui spațiu într-o clădire de birouri, respectiv mentenanță, necesar funcționării companiei, prin procedură proprie.

De 10 ani, Executivul își desfășoară activitatea în cladirea Platinum Center din sectorul 3. Se impune închirierea unei noi clădiri de birouri pentru asigurarea funcționării corespunzătoare a activității companiei, explică reprezentanții Transelectrica. Nu este prima data când se încearcă închirierea/cumpărarea unei clădiri pentru sediul central.

Potrivit caietului de sarcini, Transelectrica este dispusă să plătească o chirie estimată cuprinsă între  36.070.585 lei (7.446.600 euro) și 46.376.467 lei ( 9.574.200 euro) pentru o durată de 5 ani. Suprafața închiriată trebuie să fie cuprinsă între 7000 și 8000 mp. Criteriul de atribuire este oferta cu cel mai bun raport calitate – preț.

Ofertele sunt așteptate până la data de 20 iulie.

O condiție pentru ofertantul clădirii este să pună la dispoziția Transelectrica interconectarea cu rețeaua cu fibră optică, pe cheltuială proprie.

Clădirea trebuie să fie amplasată în zona centrală a mun. București, pe o rază de min. 6 km față de punctul de lucru al companiei din Bdul Hristo Botev. Să aibă minim 36 locuri de parcare și să fie situată în apropierea mijloacelor de transport în comun, la o distanță de max. 1 km de metrou.

Alte cerințe eliminatorii pentru ofertanți, impuse în caietul de sarcini: clădirea să aibă spații corespunzătoare structurii IT – centre de date, data center, spații anexe pentru infrastructura telecomunicații, spații destinate structurii de securitate, încăperilor tehnologice etc.

Se vor organiza spațiile de birouri astfel încât la fiecare 5 mp sa existe câte o casetă de conexiuni alocată fiecărui angajat. Membrii Directoratului vor avea birouri proprii, la fel și secretarele acestora, alte 20 birouri vor fi organizate pentru conducătorii entităților organizaționale, înca 20 pentru secretarele acestora, o sală conferință pentru Directorat, 2 spații de birouri pentru membrii Consiliului de Supraveghere, alte 2 săli de ședință cu o capacitate de 40 persoane fiecare, spații depozitare documente, 2 spații pentru consultanți și organe de control, cabinet medical, spațiu de servit masa, spații pentru șoferi, personal auxiliar, curățenie, registratură, recepție etc.

Transelectrica este chiriașă de 10 ani în clădirea Platinum Center, contractul urmând să expire în toamnă, însă poate fi reînnoit cu acordul părților.


Publicat de

Redacția

Echipa InvestEnergy

Un comentariu la “Transelectrica vrea să mute sediul central din octombrie. Caută să închirieze o clădire de birouri în centrul Capitalei. Este dispusă să plătească o chirie cuprinsă între 7,5 milioane euro și 9,5 milioane euro pentru o durată de 5 ani”

  1. Niste ordinari care nu au bani pentru personalul care chiar munceste in schimb nu mai pot sa-si sature toate rudele si pipitele angajate.
    Salariile celor ce muncesc au ajuns sa fie extrem de mici, atat de mici ca nu mai vrea nimeni sa se angajeze pe posturile normale. Pana sa gaseasca un om calificat trec cateodata si 2 ani si dupa cateva luni pleaca scarbit de ce se intampla.
    Executivul companiei s-a inmultit mai ceva decat paduchii in timp ce in instalatii oamenii nu au nici cele mai de baza conditii.
    Nu sunt salopete, echipamente de protectie, hartie igienica, sapun, apa potabila, grupuri sanitare normale ce sa mai spunem de masti de protectie anti-Covid sau dezinfectanti.
    Au gasit in plina pandemie o posibilitate sa mai faca economie si au blocat oamenii in instalatii fara bani. Cu un asa zis spor pentru izolare. O bataie de joc pentru ca multi au iesit cu salarii mai mici si cu 20-30%. In conditiile in care nici o statie nu a fost proiectata sa asigure conditii de izolare (toate sunt facute pentru lucrul in ture, 12 ore si acasa) oamenii au stat ca pe front, fiecare pe unde a putut. Si una este sa dormi o noapte in gara si cu totul altceva sa dormi o saptamana in conditiile astea.
    Acum le trebuie sediu nou???? Nu mai au loc animatoarele lui Capatos in vechiu sediu?????

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *