ABB: Strategia de business pentru Nivelul Următor. Brand unic: “Let’s write the future. Together.”

Publicat pe Categorii Business
Prima Pagina Business ABB: Strategia de business pentru Nivelul Următor. Brand unic: “Let’s write the future. Together.”

ABB a lansat  cea de-a 3-a etapă a Strategiei Sale pentru Nivelul Următor pentru a debloca valoare pentru clienţi şi acţionari. Elementele de bază ale acesteia includ: modelarea diviziilor ABB sub forma a patru unităţi lideri de piata antreprenoriale, incluzând continuarea transformării diviziei Reţele Energetice în proprietatea ABB; realizarea întregului potential digital al ABB; accelerarea momentum-ului în excelenţa operaţională şi consolidarea brandului ABB.

abb-banner

Ulrich Spiesshofer, CEO al ABB a declarant: “De-a lungul ultimilor doi ani, ABB a devenit mai rapidă, mai flexibilă şi mai eficientă. Ne-am îmbunătăţit în mod continuu marjele şi am continuat să consolidăm generarea numerarului. În cel de-al treilea stadiu al Strategiei noastre pentru Nivelul Următor, continuăm să ne construim transformarea de succes şi să ne consolidăm poziţia de lider în tehnologia de pionierat şi campion digital global. Cu cele patru business-uri antreprenoriale, simplificate, lider de piaţă, combinate cu “ABB Ability”, răspundem nevoilor clienţilor noştri din sectorul Energiei şi al celei de-a Patra Revoluţii Industriale într-un mod mai focusat şi agil”.

Începând de la 1 ianuarie 2017,  ABB îşi conturează şi focalizează structura divizională în patru divizii lider de piaţă: Produse Electrice şi Energetice, Robotică şi Mişcare, Automatizare Industrială şi Reţele Energetice. “Diviziile vor fi împuternicite ca şi unităţi antreprenoriale  în cadrul ABB, lucru care se va reflecta într-o creştere a performanţei şi a modelului de compensare focalizat pe răspunderea şi responsabilitatea individuală. Acestea vor beneficia de colaborarea pe parte de vânzări condusa de către regiuni şi ţări, precum şi de oferta digitala nivel de grup; costurile si structura G&A; lanţul de aprovizionare comun şi centrele de cercetare corporatiste. ABB va continua să îşi consolideze diviziile printr-un management activ al portofoliului. Acest lucru include urmărirea de completări strategice, transformând modelul de business și renunțând la business-uri neesențiale”, se precizează într-un comunicat al companiei.

Totodată, ABB va adopta un brand unic corporatist, consolidând toate brandurile sale din întreaga lume sub o singură umbrelă. Portofoliul de companii ABB va fi unificat, ilustrând astfel dimensiunile impresionante ale ofertei companiei la nivel global sub un singur master brand. Această tranziție este preconizată să dureze până la doi ani.

Potrivit oficialilor ABB, brandul va cuprinde elemente de design menite să definească în mod clar viziunea ABB, direcția și poziția sa  unice pe piață, clienților, acționarilor și angajaților companiei, precum și tuturor celor implicați. Patrimoniul ABB ca lider de tehnologie de pionierat  și cele trei domenii de interes ale Strategiei sale pentru Nivelul Următor sunt reflectate în noua promisiune de brand:  “Let’s write the future. Together.”

ABB: Următoarea etapă a deblocării valorii

Conturarea a patru divizii antreprenoriale, lideri de piaţă:

  • Produse Electrice şi Energetice
  • Robotică şi Mişcare
  • Automatizare Industrială
  • Reţele Energetice

Continuarea transformării diviziei Reţele Energetice în proprietatea ABB:

  • Programul “Power Up” care vizează creşterea, riscul scăzut, si venituri crescute
  • Modelul de afaceri EPC (Engineering, Procurement and Construction) fără riscuri
  • Parteneriat cu Fluor pentru staţii
  • Parteneriat cu Aibel pentru energia eoliană offshore
  • Vânzarea business-ului de cabluri preconizat în Q1 20171
  • Cresterea coridorului target de profit 200bps to 10-14%, din 2018

Atingerea întregului potential ca şi campion digital

  • “ABB Ability”: ofertă digitală complet integrată pe segmente de clienţi; consolidează pozitia ABB de lider in cea de-a Patra Revoluţie Industrială
  • Parteneriat de amvergură cu Microsoft pentru dezvoltarea soluţiilor digitale de următoare generaţie
  • Pionierul în domeniul Internetului Lucrurilor, Guido Jouret ocupă funcţia de Chief Digital Officer începând cu 1 octombrie.

Consolidarea brandului ABB la nivel global

  • Consolidarea a 1000+ branduri sub umbrela brandului master ABB
  • Premiza pentru creare de valoare totala a ofertei digitale
  • Scrie mostenirea ABB in calitate de lider in tehnologia de pionierat a viitorului

Obiectivul programului “White-collar productivity” a crescut pana la 30% la $1.3 miliarde; cronologie şi costuri neschimbate

Toate celelalte obiective financiare confirmate

Programul de răscumpărare a acţiunilor în valoare de $3 miliarde planificat din 2017 până în 2019; priorităţi de alocare de capital neschimbate

ABB, parteneriate strategice cu Microsoft,  Fluor și Aibel

ABB anunță încheierea unui parteneriat strategic cu Microsoft Corp.  pentru a veni în sprijinul clienților săi în vedrea creării de noi valori prin intermediul soluțiilor digitale. Cei doi parteneri se angajează să înglobeze transformarea digital în segmente dedicate cum ar fi robotica, industria navală și portuară, vehicule electrice și energie regenerabilă.  Prin selectarea Microsoft Azure ca și cloud al platfomei sale de conectivitate integrate, clienții ABB vor avea acces la o infrastructura de cloud cu grad de întreprindere care beneficiază de investiții continue în valoare de miliarde de dolari, se precizează într-un comunicat al ABB.

“Dezvoltând baza noastra instalată de mai mult de 70 de milioane de dispozitive conectate și mai mult de 70.000 de sisteme de control digital, următorul pas va fi dezvoltarea uneia dintre cele mai mari platforme cloud industriale din lume”,  a spus Ulrich Spiesshofer, CEO ABB. ABB și Microsoft vor accelera împreună soluțiile digitale care vor conduce la îmbunătățirea productivității clienților prin creșterea timpului de funcționare, a vitezei și a randamentului.

ABB în parteneriat cu Fluor pentru livrarea de proiecte de stații electrice la nivel global

ABB și Fluor au format un parteneriat strategic global pentru execuția de proiecte la cheie mari de inginerie, achiziţii și construcții (IPC) pentru stații electrice. Prin combinarea tehnologiei conducătoare la nivel mondial a ABB și poziția sa de lider pe piață în transportul și distribuția energiei cu expertiza și experiența Fluor în livrarea de proiecte EPC mari, parteneriatul va ajuta prin a răspunde nevoii de evoluție a rețelelor energetice de pe tot globul pentru stații electrice sigure, fiabile si de ultima generatie.

„Suntem mândri să incheiem acest parteneriat cu Fluor pentru abordarea oportunităților vaste ale Revoluției Energetice care are loc și ale investițiilor relaționate în infrastructura energetică. Împreună, intenționăm să creștem afacerile noastre prin completarea reciprocă a punctelor tari ale fiecăruia în servicii pentru unice clienți pentru proiecte de stații”, a spus CEO al ABB Ulrich Spiesshofer. „Noul parteneriat strategic global al Fluor cu ABB, care vizează piața stațiilor, se așteaptă să aducă sinergii unice clienților nostri din domeniul energetic” a spus David Seaton, CEO al Fluor.

ABB este lider mondial în stații cu izolație în aer, cu izolație în gaz și hibride cu niveluri de tensiune de până la 1200 kV. Aceste stații facilitează transmiterea și distribuția eficientă și sigură a energiei electrice cu impact minim asupra mediului. Acestea deservesc clienți din domeniile utitlităţilor, industriali și comerciali, precum și sectoare care includ căi ferate, transporturi urbane și energii regenerabile. Fluor Corporation (NYSE: FLR) este o companie globală de inginerie, procurare, fabricație, construcții și mentenanţă la nivel global care proiectează, construiește și întreține utilități eficiente pentru capital pentru clienții săi de pe șase continente.

ABB și Aibel formează un parteneriat pentru conexiuni eoliene în afara țărmului

Aibel și ABB au anunțat un parteneriat strategic pentru livrarea de soluții de integrare pentru energie eoliană în afara țărmului de ultima generatie. ABB se va focaliza pe tehnologia pentru înaltă tensiune și curent continuu (HVDC) dovedită a sa, în timp de Aibel va prelua responsabilitatea la cheie pentru inginerie, achizitii și construcție (EPC) pentru proiectare, construcție instalarea și punerea în funcțiune a platformelor în afara țărmului.


Publicat de

Redacția

Echipa InvesTenergy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *