Electrica Furnizare a decis să ofere benevol un discount consumatorilor care doresc trecerea în piața concurențială, dar nu au avut încă timpul să ia o decizie informată. “Discount-ul se aplică pentru intervalul cuprins între data de 1 ianuarie 2021 și momentul în care aceștia optează pentru o ofertă de pe piața liberă, oricând până la data de 31 august 2021. Discount-ul va reflecta diferența dintre prețul de serviciu universal și prețul ofertei concurențiale pentru care a optat consumatorul, sprijinind astfel tranziția facilă a acestuia în piața concurențială și oferindu-i suficient timp pentru a face cea mai bună alegere”, precizează reprezentanții comapniei.

Potrivit unor modificări aduse unui Ordin ANRE, aflat în consultare publică, furnizorii vor face, în mod automat, un discount clientului timp de 6 luni, spun surse autorizate. În varianta pusă în consultare publică, proiectul de Ordin al ANRE introducere posibilitatea pentru FUI să aplice clienților o reducere comercială care să acopere diferența dintre prețul din oferta de serviciu universal aplicabilă în primul semestru al anului 2021 și prețul din oferta concurențială transmisă, în acest fel clientul casnic putând să beneficieze în totalitate de cel mai bun preț concurențial al furnizorului.
Având în vedere politica sa orientată spre client, Electrica Furnizare vine în întâmpinarea consumatorilor casnici cu noi măsuri menite să faciliteze accesul acestora în piața liberă, oferindu-le timpul necesar să studieze ofertele concurențiale și să o aleagă pe cea potrivită lor.
Compania a anunțat, săptămâna trecută, că a simplificat procesul de contractare pentru a veni în întâmpinarea clienților săi persoane fizice care doresc să încheie un contract în piața concurențială. A decis să solicite un singur document oficial în original – actul de identitate.
Citește mai multe pe https://www.investenergy.ro/electrica-furnizare-a-decis-contracte-in-piata-concurentiala-doar-cu-buletinul-pentru-clientii-persoane-fizice/
Indiferent de decizia consumatorilor de a opta sau nu pentru oricare dintre ofertele de pe piața concurențială, compania Electrica Furnizare va asigura continuitatea furnizării de energie electrică pentru toți clienții, neexistând niciun risc privind întreruperea serviciului.
Clienții Electrica Furnizare au, totodată, la dispoziție un proces simplificat de contractare datorită deciziei companiei de a solicita un singur document oficial din partea acestora: actul de identitate. Procedura este una facilă și în cazul clienților noi, pe lângă cartea de identitate fiind necesar doar un act de proprietate sau o declarație pe proprie răspundere. În cadrul aceluiași demers, Electrica Furnizare a suplimentat numărul de angajați în Call Center, țintind reducerea timpilor de așteptare, și a prioritizat operațiunile desfășurate în cadrul Centrelor de Relații cu Clienții astfel încât cei interesați de ofertele concurențiale să poată beneficia de cea mai promptă și completă consultanță în procesul de selecție a ofertei potrivite și de încheiere a contractului de furnizare a energiei electrice.
Electrica Furnizare continuă campania de informare a consumatorilor cu privire la ofertele din piața concurențială, atât prin modalități tradiționale – concomitent cu emiterea facturii sau în cadrul Centrelor de Relații cu Clienții, cât și în mediul online, prin crearea unei pagini dedicate liberalizării, actualizată în permanență: https://www.electricafurnizare.ro/liberalizarea-pietei-de-energie-electrica/
Electrica Furnizare susține că va asigura o informare constantă a clienților pe tot parcursul anului, prin canalele de comunicare proprii și prin acțiuni dedicate, astfel încât alegerea făcută de către consumatori să aibă la bază o înțelegere corectă și completă a ofertelor concurențiale și a avantajelor specifice.