Întreruperile în alimentarea cu energie electrică a clienților Enel din România s-au cifrat, în 2014, la 238 minute pe an. Această performanță plasează companiile românești de distribuție pe locul 4 din 8 în cadrul grupului italian. Pe primele trei locuri în top se situează companiile din Italia – cu 39 de minute pe an, Spania și Portugalia – cu 70 de minute pe an și Chile – cu 202 minute pe an. În același timp, în Peru, clienții Enel au avut întreruperi de 375 minute pe an, iar cei din Argentina – 2.091 minute pe an.
Foto: Alessandro Cosmelli
,,Dacă vorbim despre calitatea serviciilor, strategia noastră este să atingem un grad ridicat de eficienţă în toate ţările unde suntem prezenţi. Momentan, cea mai mare eficienţă se înregistrează în Italia”, a afirmat Livio Gallo, directorul Diviziei Globale de de Infrastructură şi Reţele a Grupului Enel, la Londra, cu ocazia prezentării planului strategic pe următorii 4 ani.
Rezultatele notabile înregistrate de compania italiană se datorează implementării, în urmă cu 15 ani, a contoarelor inteligente. Și companiile de distribuție din România au demarat instalarea acestor contoare, având planuri de extindere la toți clienții din portofoliu în următorii ani.
“Drumul nostru către rețele digitale a început acum mai bine de 30 de ani prin implementarea în Italia a sistemului de telecontrol, ce a dus la îmbunătățirea semnificativă a calității serviciului de distribuție a energiei electrice”, a mai spus reprezentantul grupului Enel.
În România, Enel are în portofoliu 2,7 milioane clienți finali.
Corespondență de la Londra