Enel Energie și Enel Energie Muntenia, liderii pieţei de furnizare de energie electrică din România, anunţă atingerea numărului de două millioane de clienţi rezidenţiali pe piața concurențială de furnizare de electricitate.
“Dublarea numărului de clienți de pe piața concurențială în mai puțin de un an reprezintă un moment important în viața companiei noastre. Am reușit să confirmăm încă o dată că suntem furnizorul preferat de români pe această piață și că strategia noastră de a-i plasa în centrul preocupărilor noastre prin oferte personalizate, care răspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat să inovăm pentru a simplifica viața clienților noștri prin oferirea unor servicii cu valoare adăugată, într-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilităţi,” a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Produsele Enel au fost create pentru a îndeplini cerințele consumatorilor moderni, care doresc o interacțiune mai simplă cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interacțiunea cu clienții, ofertele Enel sunt disponibile în orice moment, oriunde în România, iar clienții pot derula online toate operațiunile prin intermediul site-ului www.enel.ro.
Companiile de furnizare ale grupului Enel în România au intrat, de asemenea, pe piața locală de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici prin configurarea unor oferte care facilitează utilizarea și asigură predictibilitate pentru gospodării, oferindu-le beneficiul de a avea un singur furnizor atât pentru electricitate, cât și pentru gaze naturale. Această mișcare strategică a permis companiei să creeze pachete avantajoase pentru furnizarea de gaze naturale și energie electrică, oferind prețuri preferențiale și accesibile celor care aleg Enel ca furnizor principal pentru ambele servicii, potrivit unui comunicat transmis de Enel.
Astfel, Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, asigurându-le previzibilitate prin intermediul prețului fix și o comunicare facilă cu furnizorul prin intermediul contului și aplicației mobile MyEnel. Puteți găsi mai multe detalii despre portofoliul de produse aici – https://www.enel.ro/content/enel-ro/enel-mun¬tenia/ro.html pentru clienții Enel Energie Muntenia și aici – https://www.enel.ro/enel-energie/ro.html pentru clienții Enel Energie.
Totodata,compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale precum Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizarea gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, printr-o rețea de firme specializate, administrată de partenerul nostru EuropAssistance.
Având ca piloni principali în cadrul strategiei Enel transformarea digitală și concentrarea pe client, compania a reușit să implementeze soluții inovatoare pentru a asigura clienților accesul la servicii mai facil și mai rapid. Printre acestea, se numără aplicația pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienții pot gestiona singuri relația cu furnizorul de energie electrică și gaze naturale, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obțină informații utile online și, prin intermediul facturii electronice, să aibă garanția că vor primi fiecare factură în cel mai scurt timp posibil.