Repower, furnizor de energie electrică, a anunţat investiţii de un milion de euro în acest an în produse şi servicii noi (precum ‘Naturepower – produs compus exclusiv din surse regenerabile, certificat la nivel international). În 2015, Repower se va dezvolta în zona de retail energetic, promovând soluţii noi menite să faciliteze accesul şi să îmbunătăţească experienţă consumatorilor la produsele companiei, au comunicat reprezentanţii companiei, în cadrul unei conferinţe.
“Anul 2015 este un an de importanţă strategică pentru noi. Avem deja un portofoliu activ de consumatori care beneficiază de toate serviciile noastre şi ne aşteptăm că, odată cu dezvoltarea pieţei, să putem oferi pachete atractive atât pentru consumatorii industriali, cât şi pentru cei casnici”, a declarat Dan Dragoş Drăgan, CEO Repower Furnizare România, citat de Agerpres.
Portofoliul de servicii actual include sesiuni de termografiere a instalaţiilor electrice ale consumatorului, analize prin care clienţii pot verifica stadiul de încărcare electric şi pot detecta orice defecţiune, servicii de consultanţă în direcţia reducerii consumului final de energie electrică. Reducerea de costuri, respectiv a consumului de energie, poate varia între 20% şi 70%, iar investiţiile iniţiale pot fi recuperate în mai puţin de un an de zile.
Strategia Repower la nivel de grup este orientată spre susţinerea tehnologiilor regenerabile şi încurajarea unui comportament de consum responsabil faţă de mediu.
Compania şi-a început activitatea de furnizare a energiei electrice către consumatorii finali în anul 2010, odată cu achiziţia furnizorului local Elcomex EN.