5.000 de clienţi noi pe zi la Hidroelectrica. Preşedintele Directoratului Hidroelectrica, Bogdan Badea, le-a spus senatorilor din Comisia economică că societatea se confruntă, în ultima perioadă, cu un aflux de circa 5.000 de clienţi pe zi, ajungându-se în prezent la un număr triplu de clienți – 300.000 faţă de anul trecut.

„Preţul pe care îl oferă Hidroelectrica este unul competitiv, care derivă din faptul că suntem şi producători de energie electrică. Încercăm în aceste momente de criză să oferim consumatorilor finali un preţ final care să le permită să îşi desfăşoare activităţile, dacă discutăm de zona comercială şi să poată să îşi gestioneze mai bine bugetele personale, dacă vorbim de clienţii casnici. Orice fel de modificări, de situaţii care pot genera panică pun o presiune suplimentară pe tot ce înseamnă sistemele informatice. Ne confruntăm cu un aflux de 5.000 de clienţi pe zi, ceea ce înseamnă o presiune foarte mare pe infrastructura software, dar în paralel dezvoltăm această zonă şi încercăm să preluăm cât mai multe dintre cererile clienţilor (…) Anul trecut aveam în jur de 100.000 clienţi, acum sunt aproximativ 300.000”, a spus Bogdan Badea, citat de Agerpres.
El a atras atenţia că Hidroelectrica nu poate acoperi tot consumul României, capacitatea de producţie fiind de 14-17 TWh.