29.04.2024

CSR

Aplicația Enel “Uite Barza”:1.600 de cuiburi noi descoperite în 2018

Publicat pe Categorii CSR, Flux energeticLeave a comment

Peste 9.300 români au descărcat aplicația „Uite, Barza” și au contribuit la numărarea populației de berze albe din România, în cei doi ani de când se desfășoară proiectul de numărare a berzelor albe, implementat de Societatea Ornitologică Română cu sprijinul companiilor Enel din România. În total, anul acesta au fost numărate 10.238 de păsări, spre … Continuă să citești Aplicația Enel “Uite Barza”:1.600 de cuiburi noi descoperite în 2018


Dezastru ecologic. Hidroelectrica, în alertă! Producția de energie, grav afectată de PET-urile aruncate în lacuri și râuri. Cine trebuie să curețe apele? Apel la mobilizare generală

Publicat pe Categorii CSR, Esential, Opinii / Analize, SemnalLeave a comment

Asistăm la o situație fără precedent în România, un dezastru ecologic. Lacurile și râurile băltesc de PET-uri, iar producţia de energie electrică este grav afectată. Hidroelectrica este nevoită să întrerupă producția din cauza înfundării grătarelor și angajații să curețe mizeria pentru a se putea continua activitatea. Pentru companie, poluarea cu deșeuri a râurilor și lacurilor … Continuă să citești Dezastru ecologic. Hidroelectrica, în alertă! Producția de energie, grav afectată de PET-urile aruncate în lacuri și râuri. Cine trebuie să curețe apele? Apel la mobilizare generală


Transelectrica oferă 40.000 lei sinistraților în urma inundațiilor

Publicat pe Categorii CSR, Flux energeticLeave a comment

Compania Națională de Transport al Energiei Electrice Transelectrica sprijină persoanele afectate de inundațiile din perioada iunie-iulie 2018, acordând, prin intermediul organizației Crucea Roșie, un ajutor umanitar total de 40.000 de lei. Sursă foto: Ziarul Ceahlăul Transelectrica a oferit sponsorizări pentru proiectele ”Sprijinirea victimelor inundațiilor 2018” și ”Uniți pentru comunitate – asistență umanitară post-dezastru, pentru victimele … Continuă să citești Transelectrica oferă 40.000 lei sinistraților în urma inundațiilor


160 liceeni și studenți, în practică la KMG International

Publicat pe Categorii CSR, Flux energetic, Info ConsumatoriLeave a comment

160 de elevi de liceu, studenți și masteranzi au fost selecționați pentru a-și dezvolta competențele profesionale și tehnice, în scopul de a urma o carieră de succes în industria de petrol & gaze. KMG International, a lansat prin intermediul companiilor sale membre, Programul de Internship 2018. Programul se va derula în două sesiuni, prima între … Continuă să citești 160 liceeni și studenți, în practică la KMG International


Clienții Rompetrol, încurajați să opteze pentru factura electronică

Publicat pe Categorii CSR, Flux energetic, Info ConsumatoriLeave a comment

Campanie de comunicare adresată clienților persoane fizice deținătoare de card Fill&Go, în perioada 16 iulie – 10 septembrie Cele 2 tombole organizate în cadrul campaniei oferă ca premii 20 de plinuri de carburant în valoare de 300 de lei fiecare Rompetrol Downstream își încurajează clienții să opteze pentru factura electronică. Compania, compania membră KMG International … Continuă să citești Clienții Rompetrol, încurajați să opteze pentru factura electronică


CEZ trimite copiii Fundației Sf. Dimitrie în vacanță

Publicat pe Categorii CSR, Flux energeticLeave a comment

In perioada 11 – 13 iulie, 26 de copii cu varste cuprinse intre 7 – 15 ani din cadrul Fundatiei Sf. Dimitrie au pornit intr-o aventura turistica in inima Transilvaniei. Timp de trei zile, micutii si insotitorii acestora au putut vizita unele dintre cele mai frumoase obiective turistice din tara, avand oportunitatea sa descopere locuri … Continuă să citești CEZ trimite copiii Fundației Sf. Dimitrie în vacanță


 „AICI ȘI ACUM. Energia pentru o viață mai bună” – Raportul de sustenabilitate 2017 a OMV Petrom

Publicat pe Categorii CSR, Flux energeticLeave a comment

OMV Petrom a publicat Raportul de sustenabilitate pentru anul 2017 – „AICI ȘI ACUM. Energia pentru o viață mai bună”. Sursă foto: OMV Petrom Raportul prezintă, pe larg, obiectivele și rezultatele anului trecut, precum și strategia de sustenabilitate a companiei, care are următoarele direcții principale: HSSE (sănătate, siguranță, securitate și mediu), managementul eficient al carbonului, … Continuă să citești  „AICI ȘI ACUM. Energia pentru o viață mai bună” – Raportul de sustenabilitate 2017 a OMV Petrom


Enel și Societatea Ornitologică lansează aplicația mobilă 2.0 “Uite barza!”

Publicat pe Categorii CSR, Flux energeticLeave a comment

O barză din Covasna a tranșat dispute ornitologice în 1909, în ziarul Times Societatea Ornitologică Română (SOR) împreună cu companiile Enel din România anunţă lansarea versiunii 2.0 a aplicaţiei mobile “Uite, barza!”, singura aplicație mobilă din Europa pentru recenzarea berzelor albe. Versiunea îmbunătăţită a aplicaţiei aduce ca noutate posibilitatea de a semnaliza zonele periculoase pentru … Continuă să citești Enel și Societatea Ornitologică lansează aplicația mobilă 2.0 “Uite barza!”


Angajaţii E.ON au donat sânge pentru 460 de români

Publicat pe Categorii CSR, Flux energeticLeave a comment

Peste 150 de angajaţi ai companiilor E.ON din România şi-au dovedit solidaritatea cu persoanele aflate în suferinţă, donând sânge în cadrul campaniei #missingtype, desfăşurată în perioada 11 iunie – 15 iunie, în preajma Zilei Mondiale a Donatorului de Sânge. Cei 70 de litri donaţi cu acest prilej pot contribui la salvarea vieţilor a 460 de … Continuă să citești Angajaţii E.ON au donat sânge pentru 460 de români


E.ON elimină litera “O” din  numele brandului. Angajații vor dona sânge

Publicat pe Categorii CSR, Flux energeticLeave a comment

Grupul german E.ON se alătură, prin toate subsidiarele sale din ţările în care este prezent, campaniei #missingtype pentru a încuraja donarea de sânge. Într-un demers simbolic, în perioada 11 iunie – 15 iunie, compania va elimina litera O din denumirea brandului său, făcând astfel aluzie la una dintre grupele sanguine – 0(I), potrivit unui comunicat … Continuă să citești E.ON elimină litera “O” din  numele brandului. Angajații vor dona sânge